Přidat odpověď
to nevim. Vsude se najdou lidi ruzni.
Ja jsem inzenyr a nastupovala jsem pred dvema lety a ted budu koncit. S predmetem, ktery jsem ucila jsem problem nemela. Dokazala jsem to udelat zajimave, kazdy mohl jet svou rychlosti. Prakticke ulohy zvladlo 95%, teorii ale bohuzel jen 40%, proste mimo skolu deti nejsou zvykle se ucit. Zaky jsem mela rada, zajimaly me jejich nazory (teda pokud to nebylo ciste pro ucely zdrzovani hodiny).
Co mi ale vadilo je, ze porad ucim v podstate to same. Navic vicerychlostni pripava zabirala neumerne casu. Takze nakonec odchazim nekam, kde to pro me bude i intelektualni vyzva, ne jen vychovna, pripadne vychovne-kreativni.
Ty dva roky nesmirne zmenily muj pohled na skolstvi a vsem rodicum bych vrele doporucila si neco takoveho vyzkouset.
Předchozí