Přidat odpověď
Děkuji všem za postřehy ohledně "děsivého" výběrka. Vybrat učitele není jako vybrat si sekretářku - to se dá možná opravdu stihnout za 15 minut pohovoru, ale u sekretářky se nic nestane, když udělám přehmat a vyberu jí špatně. Měnit učitele během školního roku z důvodu prvotního špatného výběru je průšvih.
Děláme to nejlíp, jak umíme - ten velký počet hodin nakonec absolvují jen ti nejlepší, ostatních se týká jen to hromadné sezení. Podle zpětné vazby od lidí, kteří po tomto kole výběrka nepostoupili dál, si to po překonání počáteční trémy užívali a bylo to pro ně moc zajímavé. Nejsme komise v kostýmkách, všechna kola výběrka probíhají v přátelském duchu, s hrnkem čaje v ruce. Obecně to máme nastavené tak, že chceme nejdřív vidět uchazeče v interakci s dospělými, než je postavíme na zkušební hodinu před děti.
Souzním s tím, jak to vidí Delete:("Ale fakt mě vůbec nenapadlo řešit, že
- výběrové řízení je strašně zdlouhavé (na mnohé pozice je to standard, a kéž by to byl standard i u učitelů, mnohým dětem by to ušetřilo hodně trápení)
- moc dlouho pod dohledem, a že to pak bude i v práci (to zní, jako by se měl člověk bát, že mu někdo jiný kouká pod prsty...pak se není co divit, že pro mnohé učitele je problém i asistent)
- jak mám spolupracovat, když tím druhým nahraju (může se přeci ukázat, že coby "nahrávač" zvyšuju výkony svého okolí....jsem tak pro tým a cíle školy mnohem přínosnější, než sebedokonalejší sólista....je to přeci jen jedno z kritérií a být prospěšný ostatním je pro tým vždy jen plus, takže mně jako nesmysl přijde bránit se ověření této schopnosti)"
Delete, vážně je škoda, že to nechceš zkusit, podceňování se je u tebe podle mě zbytečné, jak tě tady znám.
Předchozí