Přidat odpověď
proč vaše vedení nechtělo dál slovní hodnocení?
asi nebylo úplně pochopený, k čemu je to dobrý
já sjem díky svým zkušensotem změnila spoustu svých názorů na škosltví, vlastně asi všechny :))
byl jsme na škole, kde ředitelka i přes odpor učitelů dala příkaz, jak se bdue praacovat, jak budou mluvit s rodiči, jaký bude přístuo k děckám a pod hrozbou psotihů učitelé museli, zvykli si, naučili se, škola byla pro děcka super, učitelé remcali, an druhou stranu měli tam děcka, který byly z domu nucený něco dělat, nakonec si zvyli
pokud vedení něco nechce, pak to učitelé neprosadí, ani kdyby jich bylo víc než jeden nebo dva, to musí přijít orpavdu shora, jiank se neprosadí změna v celé škole, a pokud ta změna není v clé škole, je to spíšš ´ke škodě, děcka si musí zvyknout na jiný přístup od jinýho učitele, deje tomu ještě první stupeň, ale na druhým je to horší
mně třeba slovnií hodnocení chybí, u mých dětí i u dětí ve škole, známka je k ničemu, ale škoal to má takto, nic nenadělám
sloní hodnocení většina učitelů nechce, že to dá moc práce navíc a co mají pořád psát, jene to je o zájmu učitele o děcka, pokud zájem omezí na odučit a odejít, mezi tím možná vyzkoušet, pak slovní hodnocení psát nebudou a nebo ho zkopírují všem stejně, to je k ničemu
Předchozí