Myslím, že tady je odpověď na otázku, proč najít někoho do týmu je tak těžké.
Jen já tedy nevidím problém ani v požadavcích školy, ani ve formě výběrového řízení
.
Měla bych jedinou obavu...že na to nemám, že nejsem dost dobrá.
Ale fakt mě vůbec nenapadlo řešit, že
- výběrové řízení je strašně zdlouhavé (na mnohé pozice je to standard, a kéž by to byl standard i u učitelů, mnohým dětem by to ušetřilo hodně trápení)
- moc dlouho pod dohledem, a že to pak bude i v práci (to zní, jako by se měl člověk bát, že mu někdo jiný kouká pod prsty...pak se není co divit, že pro mnohé učitele je problém i asistent)
- jak mám spolupracovat, když tím druhým nahraju (může se přeci ukázat, že coby "nahrávač" zvyšuju výkony svého okolí....jsem tak pro tým a cíle školy mnohem přínosnější, než sebedokonalejší sólista....je to přeci jen jedno z kritérií a být prospěšný ostatním je pro tým vždy jen plus, takže mně jako nesmysl přijde bránit se ověření této schopnosti)