Tak ono to hlavně vypadá ten článek že ten příběh "hlavních hrdinů" je smyšlený a článěk je jako PR na placenou službu - inspekci nemovitostí. Čímž nezpochybňují tu službu jako takovou, ale je to prostě forma reklamy.
Doprovodné fotky se nijak nevztahují k příběhu, jsou to "ukázky". Takže jistě novostavba i starostavba se dá zprasit, o tom žádná, ale netřeba se zde zamýšlet na myšlenkovými pochody údajných kupující, kteří mohou být smyšlení nebo zkombinováni z nějakých příběhů. Navíc ty požadavky na koupelny korespondují z jejich údajným průzkumem který mají v různých PR rozhovorech.
Výhody vícero koupelen nezpochybňuji rovněž, ale neznám lidi kteří dvě očekávali v bytě o 85m2, nebo vůbec v bytě. Natož tři.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.