Přidat odpověď
Buchli, v dřívějších letech byla vždy v papírech konkrétně uvedena SPU, např. dyslexie. V posledních cca 2-3 letech nosí moji žáci v papírech z PPP jen obecné konstatování "tělesné znevýhodnění" nebo tak něco. Když jsem se ptala naší výchovné poradkyně, proč už nejsou v papírech uvedeny konkrétní poruchy,jak to bylo dříve, že nevím, co mám vlastně zohlednit, bylo mi řečeno, že se to už podle zákona (snad na ochranu osobnosti, nevím přesně) nesmí. Takže zohledňuji pomalejší tempo, snažím se o individuální přístup, názornost, ale moc si nevím rady se zohledněním poruch (když nevím jakých, jen odhaduji) při klasifikaci. PPP dává jen obecná doporučení, nic konkrétního. Vidím kolem sebe, že i ostatní kolegové v klasifikaci těchto žáků docela tápou - každý si to dělá po svém...někdo zohledňuje podle mě příliš, někdo zase vůbec. Někdo hodnotí třeba jen literaturu a sloh a mluvnici neznámkuje, někdo nehodnotí třeba diktáty, někdo hodnotí vše a výslednou známku dá o stupeň lepší, někdo nezohledňuje vůbec. Založila jsem tuto diskuzi ze zvědavosti, jak to děláte konkrétně vy.
Předchozí