Sun15 - mám druháka v logopedické třídě (kvůli vývojové dysfázii) - loni celé první pololetí úkoly neměli, takže jsme jen pár minut denně četli, později trochu déle, když už četli víc...když pak měli úkol ze psaní, tak to bylo několik řádků, když žádný neměli, tak jsem mu dala třeba 2-3 řádky napsat...někdy sám od sebe chtěl víc, některé dny jsme nedělali nic...úkoly měli nejčastěji z matematiky, sloupeček příkladů, to mu šlo dobře, takže to si třeba i sám na tabuli psal další...ale celkově nám ta příprava zabrala tak možná půl hodiny i s nachystáním tašky... Letos ve druhé je to podobné, úkoly dostávají častěji, ale doma se vlastně nic neučíme....čteme v rámci večerního čtení před spaním - vždycky nejdřív čte třeba stránku on a pak mu čtu zase já, počty procvičujeme tak všude možně, při různých příležitostech, když je potřeba někde něco spočítat, nebo když někde čekáme a nudí se...psaní si letos procvičuje psaním zážitkového deníku - každý víkend mají udělat zápis a denně mají napsat do sešitu jednu větu - tak aby měla hlavu a patu a byla správně napsaná...
, ale ve škole jim to nekontrolují...akorát ten zážitkový deník, ten je povinný...