Přidat odpověď
za druhý stupeň můžu odpovědět i já - rozumný učitel to bere v úvahu, zrovna ta matika se projevuje i na druhým snad ještě víc než na prvním stupni
co se týká dyslexie a jiných jazykových dys, tak prostě poznám, že děcko nenapíše písemku, nemůžu po něm chtít věty, radši ho zkouším ústně a písemky beru s rezervpu
samozřejmě že třeba v chemii mi je jedno, jestli napíše pravopisnou chybu, ale nedávno jsem zrovna vysvětlovala v devítce, že není hydroxid sodní, ale sodný, ale za chybu to nepovažuju
v češtině dál úlevy platí, aspoň u syna jsme domluvení tak, že kdyby bylo potřeba, učitel o tom ví a dokud potřeba není, tak to neřeší, ale dá mu víc prostoru na pomalejší a větší písmo -a když ne, tak jeho chyba, syn mu to nacpe na malý papírek svým velkým nečitrelným písmem a chudák učitel si přidělá práci
Předchozí