Přidat odpověď
ne, já považuju selhání téhle učitelky za mnohem komplexnější, tohle je jenom jedna část, kdy (samozřejmě podle mého názoru) nevyužila potenciálu, který jí dává známkování.
POkud škola chce známkovat a dítě naučím, jak super je sdílený pocit z toho, že má úspěch (dítě - rodič - škola), použiju jedničku jako motivátor, tak tou odměnou v počátku prostě nesmím šetřit.
Hele já bych neměla problém, kdyby celé září dávala jen jedničky a razítka (a hodně), v říjnu jedničky a včeličky za snahu (ocenění snahy považuju za obrovsky důležité), v listopadu pak může třeba už používat širší škálu hodnocení + bych zachovala včeličky (byť si myslím, že to není úplně správné). Ale ne, že 1. začne známkovat a 4. jí dá trojku jako třetí známku, to si myslím, že je úplně špatně
V tu chvíli považuju trojku za negativní motivaci, ne za objektivní hodnocení.
I v práci se pochvala považuje za jednu z metod ocenění práce (tedy, že zaměstnance potěší pochvalný dopis od šéfa, nebo děláš to dobře Karle. To podle mě znamená jednička.)
Předchozí