Já chápu, že každý předmět se dá učit dobře a smysluplně, ale zrovna ty pracovky mi přijdou (ve škole) takový no - zbytečný. Ale možná je to tím, že mám kluky, který přesně to co popisuješ dělají už dávno, sami a doma. Tj. staví ze stavebnice, podle návodu, vyrábějí různe věci podle internetu vaří - podle kuchařky ... všechno tak nějak samospádem, soužitím s rodiči a tak. Ale když vezmu třeba to programování, tak to se tím, že mi budou koukat pod ruce když píšu program prostě nenaučej, to si na to musím vyhradit čas a naučit je to já. Ale opravdu si nemyslím, že by bylo nějak životně důležitý naučit prvňáky programovat, jen jsem se tak zamyslela nad zadáním
. Že každej učitel má k nějakým předmětům blíž a k některým dál je mi jasný, proto mě přijde škoda, že přesunuli pátou třídu na první stupeň a nenechali jí na druhým jako za nás. A myslím že tak od třetí třídy by vůbec nebylo špatný, kdyby se učitelé trochu střídali.