Aleno,
ne, vážně mi nepřijde, že jich přibývá. Jak jsem psala, můžu posoudit 5 tříd ve svém současném působišti (2 druhé a 3 první), číst před nástupem do školy umělo z těchto pěti tříd jedno dítě.
Ve třídách mých holek, včetně mých holek, nevím o nikom, nejmladší šla do školy s tím, že začínala být schopná přečíst slova, ale ráda si to se třídou odslabikovala, rozhodně se při tom nenudila.
Pak mám ve třídě tři děti, co jim čtení naskočilo poměrně brzy, ale pro většinu to byla celkem makačka na celý školní rok. Genetická metoda je v tomhle lepší, tam to jde u většiny rychleji, ale třeba u čtení logických úloh poznáš, kolik těch dětí jenom přeříkává písmenka, a kolik jich skutečně rozumí. A to i na začátku té druhé třídy je fakt celkem malé procento. A že bychom byli mimořádně tupá oblast, to si zas nemyslím
.