Přidat odpověď
Liško,
pokud má hodnocení nahradit známky, a jak asi víš, já se při užívání známek v první třídě hodně cukám, tak musí být na známky převoditelné. Je to jak s těmi jedničkami, rodiče obvykle ví, jak na tom dítě je, tak proč dávat jedničky, dvojky, trojky?
Rodiče mají právo být informováni o průběhu vzdělávání svého dítěte. Považuju takto předávané informace za smysluplnější než řady čísel. Tím, že to píšu, neupírám rodičům jejich práva. Jejich povinností je se o výsledky vzdělávání zajímat. měli by to číst a většinou čtou. Při schůzkách i individuálních konzultacích jsem se ptala, jestli chtějí něco změnit. No a ne, no, vyhovovalo jim to, zvykli si velmi rychle.
Taky za mnou někteří začali chodit pro rady a doporučení, jak na to nebo ono. Důvěřují mi a já zase vím, že s dítětem pracují. Taky se jich vždy ptám, jak to vidí oni, jak dítě pracuje doma atd.
Takto fungující spolupráce mi vyhovuje.
Předchozí