Moniko,
to, co zakladatelka požaduje, mi přijde naprosto normální. Moje hodnocení prvňáků loni v září:
....pilně pracuje na zadaných úkolech. Jeho tempo je spíše pomalejší, ale snaží se zadané úkoly plnit pečlivě. Problémy má se zachycením zadání úkolu, možná až příliš se spoléhá na to, že mu bude zadání znovu zopakováno a vysvětleno. Při čtení písmen M a A si ještě není příliš jistý, a ne vždy dokáže určit jejich pozici ve slově. Bezpečně se orientuje v počtu do 5, umí porovnat množství, ale chybuje ve znaménku pro porovnávání. Zná některé dopravní značky, ví, jak se bezpečně chovat na ulici i ve škole. Ve výuce výchov je aktivní a dodržuje pokyny. Ke spolužákům se chová pěkně, většinou je příjemně naladěný a pozitivní.
....pracuje na zadaných úkolech s kolísavou pozorností a soustředěností, nechá se snadno od práce vyrušit. Jeho tempo práce je spíše pomalejší. Pozná všechny tvary písmen M a A, ale není si jistý v určování jejich pozice ve slově. Orientuje se v počtu do 5, umí porovnat množství, v používání znamének pro porovnávání si ale ještě není jistý. Pozná některé dopravní značky, ví, jak se bezpečně chovat na ulici i ve škole. Při výchovách pracuje podle pokynů, snaží se dosáhnout požadovaného výsledku. Se spolužáky většinou dobře vychází, i když někdy má tendenci být hrubý. V tomto směru se nechá snadno ovlivnit okolím.
25x od konce září každý měsíc
.