Přidat odpověď
Mám tam dvě děti (5. a 6. třída).
Těžko soudit po měsíci provozu, zvlášť, když se škola rozbíhá od nuly, ale za mě zatím dobrý. Děti jsou nadšené, zachází se s nimi jako s partnery, to je něco, co dosud ve škole nezažily. Ladí se to za provozu, ale o tom je život - nikdo vám v reálu nedá věci naservírované na zlatém podnose.
Pojem "průvodce" zde skutečně sedí víc, než "učitel". Průvodci, jak jsem je krátce poznala, jsou skutečně zapálení pro partnerskou práci s dětmi.
Uvidím, co budu psát za rok, ale teď je pro mě podstatné, jak se ve škole cítí děti. Syn byl z klasické školy natolik frustrovaný, že už tam loni ke konci odmítal chodit a cpala jsem ho tam téměř násilím. Teď přijde v pátek ze školy a říká, že chce chodit do školy i v sobotu, že je to tam bezva. A nebo volá, že se zdrží po škole ještě ve školním klubu, protože s kamarádem chtějí ještě dodělat něco na projektu.
Starší dcera to okomentovala: "Mám pocit, že ještě neskončily prázdniny, ve škole je to báječný. V klasické škole se polovinu času nudíš, polovinu stresuješ. Tady pořád něco děláš, večer jsem hrozně unavená, ale je to velká zábava."
Předchozí