Přidat odpověď
jenže na té praktické by se naučila ze základních věcí mnohem víc, než na běžné základce...
je to jako kdybys chtěla aby se děti naučily násobilku za měsíc a víc se k tomu nevracela - budou takové, které to zvládnou bez potíží a klidně na ni pak navážou další vzdělávání, přestože se o násobilce nebude mluvit několik měsíců, pak budou takové, které to nepoberou, ale díky dalšímu návaznému pokračování se v tom nějak usadí a třeba až dodatečně tomu porozumí natolik, že budou bez potíží moci pokračovat, ale pak bude skupina, těch, kteří to prostě nepoberou a dál nenavážou, protože není na co navázat - pro ně matematika prostě skončí... nebylo by lepší, umožnit těmhle dětem, aby se tu násobilku učily třeba celý rok, jen aby jim vlezla pod kůži a porozuměly jí natolik, že si ani neuvědomí, že ji právě teď používají, když kupují 4 lístky do kina a vědí, kolik mají zaplatit... třeba.... a vůbec nevadí, že nebudou umět řešit rovnice o třech neznámých, které v klidu stihnou probrat ty první dvě skupiny...
Předchozí