Přidat odpověď
Monty, pak ale asi nejde o typické zapomínače ale spíš o "bojkot" pravidel. Pokud učitelka řekne "zapište si úkol", případně dojde k problémovým dětem a ještě je upomene, tak by i zapomínač úkol měl zapsat.
Na druhou stranu - pokud je na tom takhle většina třídy, tak bude něco špatně jinde, než v dětech.
Já znám ze zkušenosti přístup šesti různých třídních na základce, plus přístup na NG. Nikdy se neřešilo, že by půl třídy nenosilo pomůcky, vždycky šlo o jednotlivce. Nicméně každá třída je jiná a učitelé mají různý přístup, takže si umím představit i tu variantu, kterou popisuješ.
Nicméně - ptala jsem se tě, jestli by jsi odmítla, kdyby ti učitelka nabídla pomoc se zapomínáním... Tím jsem ti jenom chtěla naznačit, že jsou situace, kdy spolupráce s rodiči pomoct může, pokud o to obě strany stojí.
Předchozí