margotko,
pokud dítě nemělo v učení celou první třídu žádný problém, tak těžko očekávat něco závažného 14 dní po začátku školy
.
Poslední konzultačky jsme měli v půlce června, tam jsem s nimi mluvila. Doteď jen opakujeme. Co bys tedy čekala, že ti budu moci říct?
Plus tedy to, že tohle nebyly konzultace o prospěchu a chování, ale náplní skutečně bylo předat informace o změnách ve školním řádu (hnus jeden fialovej, taky mě zrovna netěšilo, že to musím řešit tak dlouho
), o tom, že mohou vybírat ze dvou jídel a jak se dostanou k přihlašovacím údajům, pak co je potřeba do školy, jak bude probíhat výuka, hodnocení...prostě ty obecnosti, co bude....plus vyřizování těch hromad lejster...
Plus tedy mám každý týden konzultace, všichni na mě mají e-mail, telefonní číslo, ve škole jsem denně minimálně do čtyř a nikoho nevyhazuju, kdyby chtěl přijít, počkám na něj, pokud potřebuje později, jsem k dfispozici i ráno od sedmi...
Tak holt když jsou pak dlouhé třídní schůzky s milionem informací, tak mi dotazy od těchto rodičů prostě přijdou zbytečné, no
.