Přidat odpověď
Tino,
no právě to psaní čísel je ve školce prostě brzy, nemají na to uvolněnou ruku, často si zbytečně fixují převrácené tvary, protože je opakovaně píší. To převrácení je v tomto věku normální, ale netřeba to utvrzovat tím, že to budou opakovaně psát, že jo. Takže naopak by to chtělo je opakovaně číst správně napsaná, klidně to číslo vybírat z řady jiných, napsat odpovídající počet teček nebo čárek apod.
Jinak já v matice dělám s druháky to samé a zatím neprská nikdo. I kluk, co už loni sám řešil úlohy i v záporných číslech nějak pozapomněl, jak se řeší pyramidy, a dneska těžce bojoval s Výstavištěm. Prostě i opakovat se dá o level výš.
Přechod přes desítku také máme z loňska a sláva za to, protože při tom opakování zjišťuju, že pro letošek by to byl dost fofr. Takhle to prolétneme v rámci opakování třeba za polovinu času.
Předchozí