Přidat odpověď
Ono i ten podnikatelský plán je spíše taková teorie. Ještě bych pochopila, že si člověk dá nějak dohromady náklady, ale jak může odhadnout výnosy? Pokud budeme brát třeba cukrárnu, tak mohu uvažovat, zda je v okolí už nějaká jiná či není a stanovit ceny podle ostatních cukráren a nabídnout zase něco jiného. Stanovovat nižší ceny než konkurence je cesta ke dnu. Budete potom jen soutěžit o to, kdo bude levnější a bude to špatné pro oba. A i když toto vše promyslíš, tak stejně vůbec nevíš, kolik lidí si tam něco koupí. Takže dopředu lze těžko mluvit o výnosech. Náklady jsou celkem jisté a dají se kalkulovat, ale výnosy do budoucna nikdy nevíš, zvláště, pokud začínáš v něčem, co jsi nikdy před tím nedělala a nemáš už zajištěné odběratele.
Předchozí