| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Jo, ale nejen. Jsou ještě další živiny, kterých se přijímá neporovnatelně míň, jenže když dlouhodobě chybí, nakonec do nadělá velkou paseku. Když jsem naposled mluvila s lékařem a kňourala, jak nemůžu zhubnout a blabla, tak protože to byla soucitná ženská, zabývala se mojí tělesnou schránkou chvíli a nakonec mi řekla, že sice nemůžu zhubnout, ale jsem podvyživená a dost chudokrevná, nedostatek vitaminů všech včetně C a další parádičky, včetně kvasinkové infekce, která mj. způsobuje, že máš trvale maličké promile alkoholu v krvi, čili přetížená játra, čili v háji metabolismus lipidů. Kvasinky způsobují bažení po sladkém a vlčí hlad... zkrátím to, jen tím, že jsem začala užívat železo, jíst maso, užívala flukonazol a po něm chlorellu a probiotika a držím velmi mírnou jaterní dietu, jsem shodila. Nemám chuť na sladké a hlad v noci.
Nic víc, žádné kalorie. Není to ani otázka vůle ani charakteru a kdoví čeho. Jo, věřím tomu, že si člověk může navyknout moc jíst, může a asi se i třeba může stát, že je to prostá příčina něčí tloušťky, ale častěji to tak není.
Nejčastější důvod podle mě je, že se ženské nešetří, nestarají o sebe, věří, že můžou přežívat o vodě a rohlíkách, když toho nesní moc, protože Mařka prý to tak dělá leta a je šlank. Leda houby. Že jediný blahobyt, který smí obětavá matka chtít od života je někde tajně pochroustaná tatranka a ještě se pak stydět. Běžný obyčejňák je potřebný péče a jediný, kdo se postará o matku od dětí, je ta matka sama. Jenže se musíš o sebe starat, aby ti bylo dobře, ne se bičovat, aby sis to nebo ono zasloužila, např. nejíst to a ono, abys byla štíhlá, popř. nejíst vůbec, aby se víc mohli najíst ostatní a ušetřilo se na bifteku.
Já už teďka vidím, že až našeho Oidipuse odstavím a vystěhuju ze své postele, až nebudu muset kojit a vyspím se třeba šest hodin v kuse, že budu zase v normálu, když se o sebe budu starat a ne pořád jen o ostatní.

Předchozí