Přidat odpověď
Teda s přechodem k EONu zkušenosti nemám, ale běda, když někdo chce přejít od nich. Zrovna ted řeším.EON ? po dnešní zkušenosti je hodnotím jako šmejdy s podobnými praktikami, jako ti na předváděčkách. Již od února chci přestoupit k novému dodavateli elektřiny a doposud se nezdařilo, jelikož neustále mění podmínky a hledají ve smlouvách administrativní chyby tak, aby měli důvod zamítnout žádost o přestup k novému dodavateli. Když mi cca 14 dní před uplynutím lhůty bylo sděleno, že eon mou žádost zamítl, zavolal jsem na jejich linku, abych se jich zeptal na důvod a případně jaká že to byla chybička. Výsledkem bylo zastrašování typu že ostatní mají skryté poplatky, že jen EON je solidní a když jim toto nevyšlo, žačali ze mě dělat vola, který neví, z čeho se cena elektřiny skládá a co to je DPH. Nutno podotknout, že veškeré ceny říkali bez DPH, aby člověka zmanipulovali. A když jsem se nenechal zastrašit ani zmanipulovat, paní se chovala stroze, začala si ověřovat osobní údaje a když jsem jí je sdělil, odpověděla, že nemá jistotu, že mluví se zákazníkem a tím je to pro ní z její strany uzavřená věc. Tak jsem to vzdal a zeptal se, jestli mám zaškrtnout jednu možnost ve výpovědním formuláři. I přes přesný popis toho, co chci udělat mi řekla, že neví co chci udělat a že když nevím, mám si zavolat dodavateli, o němž uvažuji. Připadlo mi to poněkud na hlavu, ptát se jiné firmy, jak mám vyplnit jejich interní formulář, ale nestálo mi to za to a hovor jsem ukončil. V konkurenční firmě mi sdělili, že EON dělá naschvály a hledá kde jaké skulinky, aby si své klienty udržel co nejdéle. Možná i proto, že Výpovědní lhůta je 3 měsíce a počítá se od prvního dne následujícího měsíce, takže s jedním zamítnutím si udrží zákazníka i po další 4 měsíce. Nevím, chápu, že chci od nich odejít, ale i tak jejich chování mi hlava nebere – vždyt i odcházející zákazník se může vrátit, ale co se mě týče, do EONu už nepáchnu, i kdyby dával k novým smlouvám zlatá prasata.
Předchozí