Přidat odpověď
Navazuji na můj dotaz o dostupnosti fujtajblíkové plomby zdarma u zubařky na mé vyžádání. Vzhledem k tomu, že jsem pak volala na recepci, a to i dnes, kdy paní recepční se mnou mluvila, jako bych byla opravdu nějaká špína sebraná ze žvýkačky z ulice, a neustále mi opakovala, že plomby zdarma nedělají, že mají ceník a podle toho se řídí, že oni "jsou soukromá ordinace, je vám to jasné, paní", a můžou i nacenit co chtějí. budu si na chování této "recpeční" stěžovat a podle toho odcházím i od zubařky, a je mi to líto, protože ošetřuje i moji dcerku, a na ni je trpělivá. Na můj dotaz mě odkázala na ceník na netu, který ale není dostačující a plomba zdarma tam uvedená není. Chtěla jsem potvrzení, že plomby zdarma dělají tak, aby mi nemohla zubařka říct v den vrtání, že nemá materiál a že se mám objednat znovu, bohužel objednací doba je dva měsíce a já už takovou dlouhou dobu čekám na moje objednání s bolavým zubem (recepční mi řekla, že nemůžu přijít ráno, protože tam je toho hodně), a beru brufen každý druhý den, odmítám jít na pohotovost, protože tam jsem byla jednou a stačilo.
Otázka zní - mám právo na sdělení ceníku, tedy přesně dotazovaného výkonu, po telefonu? Opravdu si nemůžu vzít z práce půl dne volno, a domluvit se s doktorkou (na kterou mě odmítala přepojit) popř. si vyžádat ceník tak, abych viděla, že dělá úkon, na který mám právo?
Revizní komisi jsem volala, kde mi potvrdili a i volala na stomatologickou komoru, kde jsme se bohužel nedovolala. Nechtěla jsem to hnát tak daleko, opravdu je paní zubařka velmi hodná, nemluvě o její sestře v ordinaci, ale toto chování recepční jsem ještě nikdy, nikdy nezažila.
Předchozí