Máme doma čerstvě 6 letého s narušenou komunikační schopností (ADHD, výv.dysfázie, lehká forma PAS). Bude mít odklad. Otázka zní, kam s ním v září. U nás je jen MŠ a ZŠ. Nechat ho další rok ve školce by bylo jen o hlídání, sice s nimi pracují jako s předškoláky, ale zaměřeni na potřeby naše syna nejsou, když ho kolektivní práce nezajímá, jde si hrát...
Já s ním celý rok dojíždím na logopedii a do SPC na cvičení integrace do MŠ (barvy, tvary, 1.písmeno ve slově atd.), což bude příští rok pokračovat. Mám možnost ho od září přihlásit do přípravné třídy ZŠ ve vedlejší obci. V červnu čekáme druhé
Pro mě by to tedy znamenalo ráno vypravit 2 děti, počítám s tím, že budu kojit..., v 6.45 ráno vyjít z domu, strávit půl hoďky v autobuse, předat staršího do přípravky a s mladší se zase vrátit dom. Doma bych byla zhruba 2,5 hodiny a musela bych se s kočárkem opět přepravit do vedlejší obce, syna vyzvednout a jet domů. Takto by to vypadalo 5 dní v týdnu 10 měsíců. Myslíte, že se to dá zvládnout?! Ráda bych tam syna dala, aby se mu mozeček posunul kupředu
Přítel mě ale odrazuje, že s mimčem se to nedá zvládnout, že se z toho po pár týdnech zblázním a budu chtít syna vrátit do školky. Navíc se mu nelíbí, že bychom mrňouse denně brzy budili, starší vstával, kdy chtěl. (tatínek jezdí do práce na druhou stranu a ani časově nelze, aby vypomohl). Prosím o Vaše názory