Přidat odpověď
Delete, nechávala jsem všechny děti psát tužkou až do půlky prosince, ale pak už jsem začala dovolovat psát perem, protože si to děti přály a nevidím důvod jim bránit v postupu vpřed, pokud už jsou na to zralé.
Jsem přesvědčená o tom, že když učitel celkově dobře třídu vede, aby se děti navzájem braly, panuje atmosféra důvěry a je podporovaná sebedůvěra všech (ne jen těch školsky úspěšných), není důvod držet všechny na stejné úrovni, naopak v různých předmětech a různých látkách je podle mé zkušenosti vhodné děti různě dělit do pracovních skupin podle toho, co již zvládají - aby se všichni mohli rozvíjet optimálně podle své momentální úrovně (opakuji v různých ohledech různě, neexistují u mě stabilní skupiny "lepších", "horších" apod.).
Mně to funguje, nikdo se nenudí a nikdo se necítí méněcenný.
Předchozí