Přidat odpověď
Zajímal by mě názor především učitelek, ale i zkušenosti ostatních uvítám. Jakým způsobem proběhl u dětí v první třídě přechod z tužky na pero? Jde mi o to, jestli všichni najednou ve třídě přešli na pero nebo postupně každý mohl psát perem, jak uznala paní učitelka? Mladší syn je jeden z posledních (on líčí, že poslední), který pořád píše tužkou a je z toho nešťastný. O to víc, že ode dneška může psát perem i jeho nejlepší kamarád. Přikládá tomu dle mého větší význam než by měl, cítí se špatně, nechce být poslední. Vysvětlila jsem mu, že na tom není nic špatného, že doma klidně můžeme zkoušet psát perem a třeba zjistí, že se mu tužkou píše líp. A pokud by se mu kvůli tomu někdo smál, tak se dotyčný chová hloupě. Nemám z toho dobrý pocit, ale asi je nesmysl, aby začali psát perem všichni najednou, aby se přešlo takovému "soutežení", kdo dřív...Co si o tom myslíte?
Předchozí