Přidat odpověď
co se týká poznámek - mám taky hodně nesoustředěný dítě a protože to vím, řešila jsem to v ppp, a s učitelkou jsem se domluvila, že když bude nějaký větší problém než obvykle, dá mi vědět. Takže to pak vypadá tak, že nedostane syn poznámku do žákovské, ale do deníčku mi učitelka napíše, že měl svůj den, nebo co vyváděl.
výsledek je ten, že syn není stresovaný poznámkou, která stejně nic neřeší a já vím, co se ve škole děje a můžu se pokusit něco ovlivnit
taky přes deníček upozorním učitelku, že je syn v nepohodě a asi bdue víc zlobit, a ona mi napíše, jaký byl ve škole - tomu říkám spolupráce
i když osobně si myslím, že by to takto mělo fungovat u všech dětí, ale to je jen můj názor a proto máme papír z ppp, protože bez papíru se nespolupracuje
Předchozí