Lído,
jak píšu, takové děti znám jen odtud, ve škole si děti vybarvovací úkoly berou nejdřív a vybarvují i to, co nemají nebo nemusí. Mám tam k dispozici úkoly z různých oblastí, mají třeba v řádku vybrat stejný obrázek jako je ten první....stačilo by zakroužkovat, udělat tečku, cokoliv....a oni to prostě vybarví. Šaška a medvěda, kde jsou jednotlivé dílky vyplněné příklady a podle výsledku se vybarvuje určitou barvou, si berou opakovaně. Každý pracovní sešit je zakončený obrázkem na vybarvení....a někteří už ho mají vybarvený teď, protože se nemohou dočkat, až k němu dojdeme.
Jinak třeba na matiku používám pracovní sešity ze šesti nakladatelství (Novou školu máme všichni, potom Lili a Vili, Fraus - Hejný i Čtyřlístek, Didaktis, SPN), což znamená širokou nabídku různých typů úkolů, různou obtížnost. A stejně si často vyberou tu vybarvovačku
. Mám tam holt zcela průměrné děti, které to baví tak nějak všechno
.