Přidat odpověď
Petrajdo,
tak jasně, ve vyšších ročnících už to není úplně ideální, pokud to to dítě vysloveně nebaví. Na druhou stranu, když je to samé psaní, tak taky všichni prskají. A projekt se nedá dělat na vše nebo alespoň ne v rámci toho, co člověk musí plnit. Je třeba to brát tak, že učebnice a pracovní sešity jsou jen pomůcka, něco, co se používat může, ale nemusí. Není pak nutné vybarvovat vše, co člověku přijde pod ruku...i když vím, že řada učitelů to bere tak, že považují za nutné mít vyplněná všechna cvičení, když už děti ty pracáky mají, plus radši dá zdržovací vybarvovačku domů, kdy je jedno, jak to dlouho komu trvá, než aby to dělal ve třídě, kde potřebuje sesynchronizovat 25 dětí.
Ideální to určitě není, když je to povinnost, ale zase je fajn, když po něčem takovém můžeš sáhnout, protože tvořit to všechno sama je pěkná pakárna a člověk pak nedělá nic jiného.
Předchozí