Přidat odpověď
Huhu, se synem pracovali na logopedii naprosto systematicky už od 3,5 let, měl sešit, do kterého měl i úkoly a procvičování na doma...chodili jsme do SPC při speciální MŠ a byli tam naprosto úžasní, uměli to právě s takovými malými dětmi, co téměř nemluví, dokázali z nich dostat maximum, syn tam chodil moc rád, ze začátku rozšiřovali pasívní i aktivní slovní zásobu, trénovali tvoření otázek, předložky a spoustu dalších věcí...byla jsem moc ráda, že jsme takové zařízení našli, protože už jsem v té době chodila na plný úvazek do práce, jinak to nešlo a nebylo tolik času pracovat doma...i když i tak jsme toho dělali až dost...Pak tam chodil i do speciální školky, kde taky velmi dbali na všestranný rozvoj, včetně motoriky konkrétních oslabených schopností toho kterého dítka...Kolem toho 5.roku už s logopedkou opravdu trénovali hodně výslovnost a gramatiku....jinak to, že se dají ty poruchy učení ovlivnit tím, že se s dětmi začne pracovat co nejdříve, to není z mé hlavy, narazila jsem na to kdysi ve více knihách a článcích....ale samozřejmě taky záleží na tom, jak je ta dysfázie těžká a jaký druh to je...syn má lehkou expresívní a i tak s tím bylo práce dost, na poruchy učení to prý zatím nevypadá, ale to se ještě teprve ukáže...
Předchozí