Přidat odpověď
To je klíčová otázka a je prima, že si ji ještě někdo klade.
Já jsem o tom dumala několik let, odpověď -domnívám se- je:
1) Abyste si (vy, učitelé) o sobě moc nemysleli, že snad třeba dokážete pracovat na základě vlastního rozumu, plánování, zodpovědnosti atd
2) a to je hlavní důvod, abyste nemohli dělat nic jiného, přepisujte, vyplňujte, implementujte, vytvářejte verze a uzpůsobujte, aspoň se pak nebudete moci zabývat dětmi a tím, jak udělat, aby z nich rostli plnoprávní občané
K otázce: dle našich propozic a infa ČŠI to musí být doslova, že to nikdo nedodržuje a děti nic takového nikdy umět nebudou - teď mluvím o hudební výchově- nikoho nezajímá, nejméně ČŠI
Jinak ČŠI podle mě vydává protichůdná stanoviska záměrně, vytváří to situaci, kdy je kdokoliv kdykoli napadnutelný za cokoliv, všechno může být špatně, když se jim zlíbí. Učitelé se pak bojí a jsou tvární.
Předchozí