Přidat odpověď
třeba to ty děti baví.. moje všechny tři děti mají fascinaci čísly, můj 4 a 4 měsíce počítá do deseti, přesto, že ještě neumí kloudně ani mluvit (opožděný vývoj řeči), z lega postaví úžasné věci jak podle návodu, tak z vlastní hlavy.. mluvím o stavbách o stovkách kostek.. žádná auta z 20 a přesto si neumí pořádně ani nazout boty.. a co jako?
jeho sourozenci v jeho věku oba plyně mluvily, ale prostřední třeba nevydržela sedět - má ADHD a co že to umí děti kamarádek?
Njestarší v pěti uměl počítat do tisícky, sčítal odčítal tak do stovky, uměl anglická slovíčka, občas přelouskl slovo.. ale neuměl jezdit na kole.. a děti okolo to všechny už uměly.. a co jako?
syn od kamarádky ve třech letech mluvil naprosto plyně a měl obří slovní zásobu..byl nadaný na kreslení keramiku a co jako?
do první třídy se rozdíly srovnaly, můj nejstarší přesto, že se naučil jezdit na kole až v osmi letech, tak jednak už v deseti by to nikdo nepoznal a druhak se dostal na dvě gymnázia..
to že to umí děti kamarádek neznamená, že to je nutná znalost a už vůbec to není nutná znalost pro vstup do první třídy.. pokud ho to nebaví, tak ho to prostě nebaví.. a nenutila bych ho.. určitě umí něco, co jiné děti neumí..
osobně po zkušenostech na co si u nás nejvíc stěžuje pí učka prvňáčků - ne na to, že děti neumí.. že by někdo neuměl přečíst písmenka, nebo čísla..
stěžuje si, že se děti nevydfrží soustředit, že neumí poslechnout pokyn učitele, že špatně vyslovují a špatně drží tužku,
já jsem se u svých předškolních dvou starších dětí zaměřila zejména na psrávnou výslovnost a správné držení tužky u levačky to zejména byl oříšek a při zápise v čerstvých šesti letech jsme za to byly pochváleni, že tužku drží velice dobře, že to se u leváků málo vidí..
a potom na ty tvary, barvy.. pokud je zajímalo něco víc, tak jsem jim dopřála odpovědi, stejně tak to budu dělat s nejmladším. Co umí nebo neumí děti kamarádek si prostě tak neber.
Předchozí