Pražando, každé dítě je jiné...každé taky bude bavit něco jiného.
Některé děti určité úkoly vyžadují, tříbí si logiku, paměť atd, některé umí hafo písniček, tancují, hýbou se...některé vytváří ručičkama, staví stavebnice...to je dáno povahou dítěte a tím, k čemu inklinuje. Rozvíjela bych ho v tom, na co je dobré, a klidně si ho u toho můžeš na video nahrát.
A jen mi to nedá - okolo 10. roku jsem si uvědomila, že neumím nic perfektně...že umím od všeho něco - trochu zpívat, trochu hrát na nástroje, trochu malovat a kreslit, ve škole jsem tak nějak lepší průměr, že umím trochu psát básničky, trochu tancovat.....a strašně mě štvalo, že v ničem nevynikám
- o mně by určitě rodiče žádné video netočili
. Když se kouknu zpět, jsem ráda, že to tak mám - protože de facto mohu dělat cokoliv...mám veliký záběr uplatnění se - ale v ničem nejsem úplně skvělá...myslím, že to tak má většina lidí...a že je to fajn.