Přidat odpověď
jinak k matce - ano , je to matka nesoudná, ale i s tím musíme ve škole umět pracovat, někdy to jde hůř, někdy líp, ale pokud to jde fakt blbě, může nám pomoct i vdení školy, učitelka může požádat o schůzku s rodičem a ktou s ředitelem školy případně se školním psychologem, s kolegyní..., abny maminku přesvědčili, že jejímu potomkovi nidko neubližuje a že to, co se dělá, má nějaký důvod. a pokud chce něco navíc, ať teda orokáže, že to nutně potřebuje, pak to může škola vyžadovat od ppp i doslovně, ale to už jsou fakt extrémní případy - i kydž se stávají
můj syn v 1. třídě taky strašně chctěl psát červeně, vysvwtlila jsme mu, že by to vypadalo, že má všechno blbě a dostal by pětku :)
kdyby to takt ořekal učitelka tomu děcku, tak by sklaplo stejně, jen to chce zkusit to řešení najít, děcko by t opřestalo chtáít, přestalo by doma mamince fňukat, že něco chce a maminka by přestaal mít potřebu to řešit s učitelkou - je to jak o kohoutkovi a slepičce,. ale školství je práce s lidma a přinejmenším polovina práce je práce s rodinou, bohužel se na to zapomíná, zapomínají na to učitelé i rodiče, ta spolupráce je nutná, od školky po dospělost, nebo aspoň po dobu povinné školní docházky, nebo dokud si děcko nechce začít řešit věci samo
Předchozí