Přidat odpověď
nejstarší to uměl v 1. třídě, někdy průběžně, propstřední zvládl hodiny kolem 9 let (nesouvisí to s inteligencí, spíš s jiným myšlením a nepotřebností ty hodiny znát) a nejmladšímu je 7 a kousek a začíná
no a moje maminka je toho názoru, že hodiny MUSÍ děcko umět poznávat nejpozději v 5 letech, aby to opravdu dobře a spolehlivě umělo v 1. třídě, hned od začátku, protže jinak neví, cvo si nachystat na vyučování a kdy mu jede autobus. Něco na tom bude, kpokud děcko musí autobusem, je to bez odin těžký, ale moji to zvládají i tak :))
a co se týká rozvrhu hodin, ten podstatrný fakt není, oni jim to ve školce řeknou a s hodinama to nesouvisí
já halvně nechápu, proč reálně ty hodiny v tomto věku znát, oni to fakt nepotřebují a dokud to potřebovat nezačnou, tak se to nenaučí
náš nejmladší věděl, kde mají být ručičky na hodinách, když má odcházet z domu, aby stihl autobus, ale kolik je to hodin mu byli jedno, prostě malá za dvojkou a velká na čtverce a měl to namalovaný, poznal, jestli to bylo nebo bude a to mu stačilo celou první třídu, nestalo se, že by mu autobus na florbal ujel, býval sám doma před kroužkem
to stejnáý ráno, jezdil z domu sám, starší jeli jindy nebo jinam, a on věděl, že když je velká na trojce, musí se jít obouvat a to mu stačilo
oni se to naučí, až to budou potřebovat
Předchozí