Monty, dle mého sociálně dozrají obě skupiny v nějakém věku (18-20?) stejně, hendikep ve výsledné socializaci tedy nepředpokládám. Všímám si toho, čím běžná zš poškozuje většinu. A proto tedy zda školní docházka a její socializační výhody (dle mého sporné, zatím mě tu nikdo nepřesvědčil, že existují) opravdu převáží nad nevýhodami ohledně sebehodnocení, dalšího vzdělávání (např. jestli se neúspěšnému žákovi zš chce dále studovat na sš) a pracovního uplatnění a života "po" škole vůbec.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.