Ne. A vlastně jsem se už dlouho nesetkala s tím, že by mi někde dělali s reklamací problémy. Spíš mě štvou e-shopy, jak jsou poslední dobou neschopné poslat to správné objednané zboží, pak to musíme posílat zpátky a znova číhat na doručovatele s novým balíčkem.
Ale třeba mají v Globusu nějaké interní vykořisťovací nařízení a nějak je za reklamace trestají (podobně jako trestají pošťáky, když neprodají dost pojišťovacích smluv)...
PS. Na podzim jsem našemu miminu koupila zimní kombinézu a po 2 měsících užívání se začala trhat, vrátila jsem ji, vrátili mi peníze. Nejdřív jsem jim poslala fotky a chtěla slevu, ale nenabídli mi dost vysokou, že jen na základě fotek nemohou. Tak v tomto případě se dá říct, že naše mimino dva měsíce užívalo kombinézu, kterou jsme nezaplatili. Ale stejně bych byla radši, kdyby byla vydržela až do konce zimy