Přidat odpověď
Dnes jsem si koupil na dovolenou potápečské brýle. Náhoda byla, že zrovna jsme měli cestu do aquaparku, tak že je rovnou vyzkouším. V obchodě seděli dobře, jenže při potopení do "větší" hloubky začali v úrovni očí zatýkat, takže k ničemu. Cestou zpátky jsme se v globusu stavili, že bych je rád vrátil. Pokladní přežvykovala a říká že jsem první kdo je přišel vrátit. A že reklamace nevyřizují oni, ale dodavatel (nechápu?). Přijde jiná paní co to má asi na starosti a ptá se na to samé co s tím je, vysvětluje mi, že jsem si je měl zkusit na prodejně jestli mi sedí. Abych to zkrátil, nakonec, i když s nelibostí a s mojí větší porcí asertivity peníze vrátili.
Jen, že se při tom cítím dle jejich reakcí, jako bych je měl okrást. Máte to taky tak?
Předchozí