Přidat odpověď
Vylekaná, když jsem viděla jakou křivku naměřili synovi na neurologii, tak jsem doma sedla a vysvětlila jsem mu, co se v jeho hlavě odehrává. Pochopil to v šesti letech. Proč bych mu měla zatajovat, že jeho mozková činnost v podobě alpských špičatých štítů je odlišná od jiných, kterým přístroj kreslí zaoblené hory jako Říp. Mozek zkrátka nelze uklidnit a jisté jeho nezvladatelné chování a neschopnost koncentrace toho byly a dodnes jsou příčinou. Syn pak podobné chování komentoval slovy- Mami, já vím, že je to se mnou hrozné, ale ta hlava si dělá co chce i když jí poručím. Chtěla bych tě upozornit, že je důležité s učiteli spolupracovat a být součástí celého procesu. Našli se totiž i tací, kteří si školu pletli s placeným odkladištěm dětí. Bohužel je někdy vysoké IQ těmto dětem úplně k ničemu. Nepamatují si po dvou větách co přečetli a nevydrží se soustředit déle, než 10 minut. To především ve vyšších ročnících velmi znesnadňuje učení čehokoliv. Na klasické ZŠ jsou většinou podprůměrnými žáky. Jsem přesvědčená, že tohle může zlepšit jen malý kolektiv a zapálený speciální pedagog. Nám se to povedlo.
Předchozí