Přidat odpověď
Já teda to dělám tak, že:
všechny soubory skutečně přetahám do dokumentů (tj. i z plochy atd.) a poručím zazálohovat složku dokumenty
+ veškerou poštu z outlooku a nastavit outlook na novém PC
dál vypíšu programy, které chci rovněž instalovat na novém PC, tj. programy, které nejsou automatické, ale které jsem tam v průběhu let instalovala, u mě např.
- přístup do internetového bankovnictví (Komerční banka)
- elektronické podpisy - ovládací program a zálohy (podpisy jako takové mám na tokenu, ale je třeba, aby ten token fungoval i na novém PC)
- účetnictví (účetní program vč. veškerých dat a zálohový soubor)
- placené programy (předávám IT i s licenčními kódy a pro jistotu i původními instalačními CD) - u mě třeba vzory smluv, programy se zákony...
pak příp. řeknu, i které programy používám, ačkoli jsou volně stažitelné z netu, ušetří mi práci, když mi je tam hodí a já je nebudu muset stahovat znovu
- třeba zfo filler, pdf creator atd., form filler ... (to má holt každý jiné, co tak používá a ke své práci potřebuje)
Nu a hlavně starý počítač nějakou dobu ještě nenechávám smazat a nevyhazuju nebo nepředávám dál, kdyby se na něco zapomnělo. Měním počítače min. 1x ročně a vždy to proběhlo naprosto bez problémů.
Jo, a taky jsem si nechala nastavit, aby Windows 8 vypadal jako windows 7,páč se mi na stolním počítači to "tabletové uspořádání" W8 nelíbí.
Předchozí