Přidat odpověď
V tomto věku by mohl umět porovnávat, zda je předmětů více nebo méně nebo stejně; případně o kolik. Mohl by se orientovat tak v číslech do 5 (a i to je dobré). Mohl by zvládat vytleskávat salbiky a poznat na jakou hlásku slovo začíná. ale nemusí.
měl by znát své jméno a kde bydlí. Měl by se orientovat v rodinných vztazích (babička maminka maminky).
Knihy jsou jen pomocník - mnohem více podnětů najdeš kolem sebe při běžných činnostech (párování ponožek , vyber klíč do dírky, postav věž od největší, zakresli půdorys stavby, slepujeme orzbitý hrníček,rozdělujeme si spravedlivě bonbonky, vymýšlíme veselé básničky....). A když si budeš s dítětem normáleně povídat, bude vám pomáhat (neboj se mu dát do ruky kladivo a hřebíky, nebo kuchyňskou váhu a mouku, nebo pod dohledem i nůž).
Předchozí