Přidat odpověď
Hanka:
"a to něčemu pomůže? Dítě, které má diagnózu, se kterou - pravděpodobně dočasně se zlepšující se tendencí - souvisí roztržitost / neschopnost pojmout provozní nutné drobnosti, oznámkuješ špatnými známkami? Podpoříš tím to dítě do budoucna, ukážeš něco pozitivního jeho spolužákům, stoupne vážnost školy nebo já nevím co?"
-v čem podpořit? že to, že nemá s čím pracovat, nevadí?
Jak bys to teda dělala ty?Abys podpořila, ukazovala spolužákům pozitivna a ještě zvyšovala vážnost školy ( kyž s těmi pojmy operuješ )
Hanko, většina dětí je více či méně často v souvislosti se školou roztržitých. Jen málokteré si stabilně pečlivě připravuje tašku a nic nezapomíná.
Takže mi prosím řekni, co po dětech, které mají tebou nadhozenou diagnozu,se může vůbec vyžadovat. Co má učitel dělat, a to KONKRÉTNĚ, například tehdy, když má mít na matiku tvrdou tužku, kružítko a úhloměr, protože to potřebuje třeba k testu? A bavíme se o druhém stupni běžné zš. Ty totiž zatím zavrhuješ všechno - poznámku, protože je to trest, pokárání, protože to stresuje a vlastně je to taky trest, adekvátní - nejspíš logicky špatnou známku,když bude rýsovat podle pětikoruny,
protože to je taky trest. Tak co s tím? Vylučme dopředu možnost, že učitel bude nosit dětem pomůcky svoje.A co úkoly, pomůcky na různé projekty, skupinové práce, atd...Co se po dětech vůbec tedy může v souvislosti se školou chtít? Aby tam aspoň ráno dorazily?
Předchozí