Přidat odpověď
Ráchel,
nezlob se na mě, ale to, co jsi teď tak sáhodlouze popsala by mohl říct skoro každý "majitel" mimoně.
To bychom museli mít individuální a tím myslím opravdu jeden na jednoho vzdělání, aby se vyhovělo všem a to mít nikdy nebudeme. Učitel učí určitý kolektiv a pracuje s kolektivem. To znamená, že když jednomu toleruje nenošení pomůcek atd., tak to začnou dělat ti další a budou to považovat za nespravedlnost a újmu (i kdybys jim stokrát vysvětlovala, že Pepíček za zapomínání nemůže) a nastane naprostá anarchie a navíc vypjaté vztahy ve třídě.
Je to všechno pěkné, co píšete, ale může to fungovat opravdu jen v miniaturních kolektivech (max. 10 dětí) a to ještě sociálně inteligentních, kde má učitel naprostý přehled. Ve větších kolektivech bohužel funguje rivalita a dravost, protože je to prostě přirozená lidská vlastnost. A pokud si myslíte, že tomuhle učitel zabrání, tak se fakt mýlíte. Jak by se Vám líbilo, že Vaše kolegyně dělá za stejné peníze půlku práce? No?
Předchozí