Přidat odpověď
Jdu se poradit. Sestra reklamovala v jednom vyhlášeném e-shopu telefon, již dvakrát pro stejnou závadu. Poprvé řešili reklamaci opravou, ale prakticky se nic nezlepšilo, tak reklamovala podruhé a reklamaci jí zamítli, že autorizovaný servis neshledal závadu. Závada je špatný mikrofon, při hovoru ji vůbec není slyšet, naposledy jsme na sebe marně halekaly a bylo to k zbláznění. I když zkoušela záznam na diktafon, tak zvuk je slyšet špatně nebo vůbec. Nechápu, jak může servis říct, že neshledali závadu, když se dá ověřit jedním kontrolním telefonátem. Když měla námitky proti zamítnutí reklamace, tak jí řekli, že to může řešit soudně. Přijde mi to absurdní, soudit se kvůli něčemu zcela zřejmému. Navíc si na tuto závadu v recenzích výrobku stěžuje více uživatelů, takže se nejedná o žádnou vyjímku, dokonce ten e-shop už kvůli vysokému počtu reklamací tento telefon už ani neprodává. Co má dělat? Fakt se jedině soudit? Byla smířená s tím, že telefon bude v nejhorším opakovaně reklamovat a pak požadovat vrácení peněz, ale když jí reklamaci zamítli, tak to asi nejde, ne?
Jinak k telefonu si koupila ještě doplňky asi za 800. I kdyby jí za telefon vrátili peníze, co s těmi doplňky? Na jiný telefon pasovat nebudou a stejný už asi těžko koupí, to prostě vyhodí peníze do luftu? Jsem naštvaná za ni, telefon má 4 měsíce, z toho 2 měsíce v servisu a ještě ani pořádně netelefonovala.
Poradí někdo?
Předchozí