| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Co se cukrovky týče, jsem naprostý amatér, přesto mám cukrovkáře mezi občasnými strávníky. Již jako laik vidím, že životosprávě moc nedává, což připouští, ale v zásadě je nakloněn jíst to, co mu uvařím. Instrukce od dr. byly buď nejasné nebo jedním uchem...atd.
Samozřejmě jsem zkusila strejdu Googla, ale nějak se v tom ztrácím.

Zadání: Cukrovka 2. typu, 3x denně prášky před jídlem.

Peču běžně, stačí, když místo cukru použiju nějakou náhražku? Mám péct zvlášť pro cukrovkáře a pro zbytek světa? Co když se děti pustí do cukrovkářského mrkváče, škodí? Cukr je pro diabetika úplné tabu nebo se může někdy/trochu?
Jaké je vhodné složení jídla? Které přílohy jsou vhodné, které omezit a které vyřadit? Co pečivo třeba k snídani? Odstranit úplně nebo jen omezit? Co alkohol?
Sklenka vína k večeři je v pohodě nebo ne? A pivo? Prozatím jí typickou českou kuchyni, což je přesně to, co já nevařím skoro vůbec.
Dá se o nějaké národní kuchyni říct, že v zásadě odpovídá požadavkům na cukrovkářskou dietu (to abych to měla jednodušší - třeba většina jihoamerické kuchyně je vhodná pro celiaky bez jakýchkoli úprav)?

Kolikrát denně má jíst? 5x? Nevadí, že před těmi 2 prostředními jídly nemá žádný prášek? Jaký je maximální BMI? Děkuji za životní zkušenosti a blbuvzdorný návod.
Musím pryč, ale večer důkladně prostuduji.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: