jestli pomaleji postupuji tezko rict, nevim, co se dela v cesky skole. Matika je zhruba srovnatelna, si myslim (syn ted ve druhy tride dela scitani a odcitani do 100, srovnava vetsi, mensi ( 20+14_ 30 , ma doplnit >, <, =). Nemcina- zasadni rozdil je, ze se uci nejdriv tiskaci pismo a pak psaci (na konci prvni a zacatku druhy tridy), pisou tuzkou (snad do pulky druhy tridy). Ale zadny uvolno aci cviky atd na zacatku, od prvniho dne pismena, vyhledavat- podtrhavat v textu, opisovat atd.. Ted ve druhy maji gramatiku, vcera vyhledaval podstatny jmena a prepisoval je (s velkym pismenem na zacatku), delali tvoreni mnoznyho cisla, slozeny slova atd... Francouzstinu ma od skolky, ja francouzsky neumim ani steknout, tudiz uroven neporovnam
![~t~](/g/s/20.gif)
on rekne par slov, ale kupodivu rozumi rodilym mluvcim cca z 20% .
Ale rikam, neznam osnovy v ceskych skolach...