Přidat odpověď
jste dobří, našim klukům bude pět a neumí toho víc. Ale mají výhodu, že jdou do školy za 2 roky (jsou říjnový). Vím, že jsi asi pod tlakem první třídy, ale co si od toho L i na chvíli odpočinout ? A na to slyšení (měli jsme moc dobrou logopedku, která už bohužel nefunguje) a měla cvičení na slyšení písmenek (to je vlastně základ), na L jsme to nedělali, tak si nepamatuji jak to bylo. U čšž csz, je to tak, že říkám slova, kde jsou ta písmenka a oni říkají, které zvířátko tam je: čiči je kočička, ššš je mašink, žžžž-čmelák, zzz-moucha a - ne písmenka-to je pro děti těžké, ale tyhle symboly se spojitostí. (mají k tomu obrázky, tak na ně ukazují nebo ted už říkají). No a první slovo, kde je jen jedno, pak kombinace scz a pak druhé skupiny a pak dohromady. A pak můžeme klouzat po slabikách, které si obloučkami nakreslíme (nebo lego kostkami uděláme) a oni řeknou na které kostce je L např. ko - le - no rozložíme tři kostky lega a na které je (ho slyší), ukáží. Ale u nás poznala, že slyší L (Nepletou ho s jinou, jinak by na to byla ještě jiná hra obdobná té na csz). Popisuji to možná nepřesně, ale chtěla jsem pomoci a konkrétně. Prej se po tomhle sluchovém cvičení. Přeju hodně zdaru a držím palce
Předchozí