Withep - cítím to stejně, momentálně taky řeším základku pro syna s dysfázií a taky je to na jednu stranu paličaté dítě, se kterým je někdy těžké hnout, na druhou stranu je to velmi citlivé a zranitelné dítě... A došla jsem právě k tomu, že pro mne není důležité, jaké vyhlídky z té které školy bude mít, ale to, jak se v té škole bude cítit, jestli tam bude chodit rád a neznechutí mu učení už na začátku...taky není zrovna nějaký chtivý do učení...když jsem mu řekla, že už brzy půjde do školy, tak se jen zeptal "A proč?"
Takže školu budu vybírat tak, aby se tam od začátku necítil moc "jiný"...nebudu řešit, jestli bude nebo nebude mít větší šanci se dostat na víceletý gympl, když vlastně zatím ani nevím, jestli na něj bude mít...a chtít
. Takže u nás to nebude tedy waldorf, ale malá škola, s individuálnějším přístupem, se slovním hodnocením, začínají od půl deváté, bez klasických "hodin" a zvonění...ale jinak to není žádná vysloveně "alternativní" škola...brzy se tam půjdeme podívat na den otevřených dveří a uvidíme...ale myslím, že by mu to mohlo vyhovovat...jen doufám, že se dostaneme, není naše spádová...a možná budeme i dávat odklad...