Jako chápe co to je menší - větší, umí i ona příslušná znamínka a umí řešit takové úlohy, ale vvěřila bys mi, že jsem jí záměrně násobení nevysvětlovala?
Když má množinu prvků, umí je "vydělit" do stejného počtu (tj. např. 9 rozdělí na 3 skupiny) ale že bych jí vysvětlovala, že to je dělení to ne...
náhodou jsme se dostaly k číselné ose a mínusovým číslům, to pochopila a ovládá je... tak fakt netuším...
když já nevím, kam až s ní mám jít dál, už teď je dost napřed co pak za dva roky? Možná jí podvědomě brzdím...
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.