| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Zdravím, potřebuji poradit s následují věcí, nejdřív ale trochu úvod, abych vysvětlila naší situaci:
dcera od 3let projevuje nadání v několika oblastech, stěžejní je u ní matematika a logické myšlení. (Bohužel) je narozená v říjnu, takže by do základní školy měla při standardním postupu jít až ve skoro 7mi letech.
V předchozích letech jsme chodili na testování do Menzy, letos jsme o prázdninách zašly do PPP kvůli možnému předčasnému nástupu do ZŠ.
Když to zjednoduším, výslekem testování v PPP je, že dcera ve svých necelých 5ti letech odpovídá dítě o rok staršímu, jako by jí bylo skoro 6. Má vynikající slovní vyjadřování, přečte text psaný velkými písmeny, malá jí ještě dělají problém, částečně čte už i po slabikách), má výbornou geometrickou představivost, sčítá přes desítku, má skvělé logické uvažování - kognitivní schopnosti má prostě min na úrovni o rok staršího dítěte. Ale je samozřejmě v některých skutečnostech na svém, třeba v emoční oblasti - špatně snáší neúspěch, když nevyhrává např. v pexesu, tak se dokáže rozbrečet apod. Což je v pořádku, musí ještě dozrát - dorůst, to nijak nedožene ani nepřeskočí.
Do školky chodí do speciální integrační, ne proto, že by měla nějaký handicap, dali jsme jí tam proto, že mají ve třídách méně dětí, více učitelek a jsou tam zvyklí se dětem věnovat, dělají spoustu věcí v rámci docházky oproti státním okolo.
Ve školce po diskuzi s ředitelkou byla zařazena do předškoláků, aby byla trošku v zápřahu a nenudila se. Paradoxně jsme ale vybrali špatnou školku, protože tady mají průměr nastavený níž než v klasické státní právě proto, že jsou školka integrační, a děti jí netáhnou nahoru, což by potřebovala, ale ona se přizpůsobuje okolí ...
No ale teď už k věci. Potřebovala bych poradit s tím, jakou základní školu pro dcerku vybrat. Na sídlišti máme ZŠ, ale ta nám nebyla v PPP doporučena, nedělají IVP ani nepracují s nadanými dětmi. Takže jí budeme v každném případě někam vozit.

No ale kam? Vhodné by bylo matematické zaměření, ale ne jen to, dcera je dobrá i komunikaci, je tvořivá, jdou jí jazyky... půjdu na dny otevřených dveří, ale ty jsou až v lednu a ráda bych udělala nějaké předběžné síto...

V okolí máme ZŠ Na Líše, Jílovská a v PPP doporučili Na Pláni (planině?). Máte na ně nějaké reference? Jací jsou tam ředitelé, jak pracují s rodiči, jaký mají styl výuky? Tyhle tři máme relativně stejně daleko.

Pak ZŠ v Kodaňské, ta přímo spolupracuje s Menzou. A přes kopec máme ZŠ Angelova. Obě už jsou docela daleko, což mluví v jejich neprospěch.
Sestra pracuje na MŠ a má kontakty na ZŠ Curierových, tam by se dcera dostala na 100%, to už máme předjednané. Ale to už je na denní dojíždění min 5let fakt daleko, tak zkouším, jestli najdu něco vyhovujícího tady blíž.

Poradíte mi?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.