Fill: mám to úplně přesně jako ty. Mám e-shop, kde mám vždy vyvěšeno, že mám dovolenou. Když zákazník zadá objednávku, v potvrzení, které mu přijde na mail, má znovu velkým písmem napsáno, že je dovolená. A stejně obden píší, že si objednali a nedostali zálohovou fakturu a že už chtějí zaplatit a proč neodpovídám a že oni zboží potřebují. Dovolenou mám týden a každý rok přidávám do těch údajů zákazníkm na začátku a na konci jeden den, o které prodlužuju dovolenou, abych měla rezervu, protože lidi jsou schopní objednat v předvečer dovolené a hned následující den po návratu se dožadovat doručení zboží. Jsem jen člověk a taky mám rodinu a když večer odlétáme, určitě se cestou na letiště nebudeme celá rodina stavovat na poště s balíkem. Po návratu je potřeba se trochu "rozkoukat", udělat pořádek v objednávkách a zjistit stav zboží, než vůbec zákazníkům potvrdím, co a kdy dostanou, příp. připravit zásilky k odeslání. Věcí nahromaděných za týden je spousta, takže je pak vyřizuju postupně a nemůžou všichni dostat odpověď hned v 7,00 ráno. což ale oni bohužel očekávají
Někdy je to náročné.